Office muliggør avanceret og nemt samarbejde mellem medarbejdere. Pludselig kan filer deles og projekter kan styres. Office 365 inkluderer også Skype for Business

Gør din virksomhed klar til Office 365

I dialog med kunden fokuserer ZoomTek på skræddersyede kurser. Uden at det koster mere - men med markant højere resultat. Nå jo, vi glemte at sige, at der er gratis hotline efter kurserne.

Office 365 hjælper din virksomhed med at kommunikere bedre. Herunder:

  • Deling af dokumenter, regneark og andre filer i "skyen". Nu kan kolleger og forreningsforbindelser arbejde sammen med dig om væsentlige dokumenter
  • Du kan benytte Office-pakken på alle mulige devices, så du altid har adgang til data uanset hvor du er henne
  • Du kan tilgå dine filer sikkert fra en hvilken som helst computer i verden
  • Du kan chatte med kolleger
  • Du kan lave videosamtaler med kolleger
  • Du kan uddelegere din skærm og lave præsentationer, som det kendes fra Teamviewer
  • Og en masse andre ting. Office 365 kan flytte din virksomhed

Derfor har vi lavet en uddannelsespakke som sikrer success med Office 365/2013.

2 dage - 4 moduler

Vi foreslår, at alle medarbejdere kommer 2 dage på kursus fordelt på 4 halvdages moduler. F.eks. 4 formiddage eller 4 eftermiddage. Dermed vil den enkelte medarbejder stadig kunne passe sit almindelige job.

Modulerne vil være som følger:

  • Skype for Business (tidligere Lync) - chat, video, præsentation, skærmdeling
  • Outlook
  • Cloud / OneDrive - deling af filer
  • Nyheder i Word, Excel, PowerPoint

Modulerne kan afholdes niveaudelt, så der reelt er tale om forskellige kurser. Kursisterne kan evt. inddeles på hold ud fra elektronisk spørgeskema. 

Kursusprogram

Nedenstående er et udsnit af kursusplanen. Den samlede plan laves sammen med Jer og efter niveau på de enkelte hold.


Lync/Skype for Business

  • Demo af Lync - hvad kan Skype for Business dybest set?
  • Chat med Skype for Business
  • Arranger dine kontakter
  • Indstillinger på Skype for Business - herunder status, billede m.m.
  • Videoopkald med Skype for Business
  • Deling af skærm, skærmpræsentation (a la Teamviewer)


Outlook

  • Tilrettelse af brugerfladen
  • Opgavepanel, læseruder, visninger
  • Ribbon/Båndet
  • Indbakken - indstillinger, fiduser
  • Kategorier
  • Flag - opfølgning
  • Organisering af mails - herunder regler, søgning, mapper, gruppering, samtaler m.m.
  • Vedhæftning af filer - videresendelse af filer med rettelser
  • Kalender - møder, aftaler
  • Kalendergrupper
  • Deling af kalendere
  • Opgavelisten
  • Adressebog


OneDrive/Cloud

  • Tilgå filer og dokumenter fra webben
  • Dele dokumenter med andre
  • Redigere i dokumenter samtidig
  • Synkronisering af data med din lokale computer (eller telefon)
  • Streaming af programmer

 

Office Grupper

Office Grupper giver effektivt samarbejde i en lukket gruppe på 2-10 personer. Alle brugere kan frit oprette Office Grupper.


Nyheder i Office-Pakken

  • Word: Redigere pdf-filer
  • Word: Den nye læsetilstand
  • Word: Billedbehandling - bedre ankring af billeder
  • Word: Bedre kommentarmuligheder i dokumenter
  • Excel: Hurtiganalyse
  • Excel: Flere tabeller kan flettes i samme pivottabel
  • PowerPoint: Forskellig visning på storskærm og computerskærm. Muliggør at en underviser kan kigge i andre programmer samtidig med at slideshow vises 


OneDrive kursus

Kurser afholdes on-site i hele landet uden ekstra omkostning. Avancerede Office Kurser, specieltilrettede kurser (f.eks. kombinationskurser) afholdes på forespørgsel. På forespørgsel kan vi afholde kurser aften, weekend m.v. ZoomTek fungerer som underleverandør til andre kursuscentre, når kurser er "besværlige" enten på grund af geografi eller højt fagligt niveau.


Del denne artikel på

Mest læste sider

test2.png