Målgruppe

Kurset henvender sig til nuværende eller kommende supportere i en helpdesk-funktion.


Forudsætninger for kurset

Kurset forudsætter brugerviden og interesse for helpdesk-support. Det er en fordel, hvis kursisten har erfaring med support af andre systemer og/eller interesse for at gå bag om systemer og lave problemløsning

Efter kurset kan du:

Supportere Lotus Notes brugere, både hvad angår dagligdags problemer, men også mere avancerede problemstillinger.

Kursusindhold

På kurset gennemgås som udgangspunkt:

  • Gennemgang af administrator-klienten
  • Opsætning af Notes-klient
  • Gennemgang af Notes.ini
  • Installering, opsætning af klienter
  • Genoprettelse af klienter
  • Svar på de mest almindelige spørgsmål fra brugere
  • Gennemgang af sikkerhed i Lotus Notes, herunder id-filer
  • Support af mobile brugere
  • Avancerede superbrugerfunktioner og indstillinger på disse
  • Address Book

Del denne artikel på

Mest læste sider

test3.png