| 3 dage | Afholdes i hele Danmark |
Målgruppe
Kurset henvender sig til brugere, der ønsker at kende Outlook ud i alle hjørner. Målet er bedre at kunne styre information og kommunikation.
Forudsætninger for kurset
Kurset kræver en basisviden om Outlook svarende til det grundlæggende Outlook kursus eller tilsvarende viden. Kører kurset som lukket firmakursus, kan niveau og pensum ændres efter aftale med instruktøren.
Grundkursus og Udvidet kursus
Kursusbeskrivelsen nedenfor kan ændres og tilrettelægges både opad og nedad i niveau. Derfor tilbydes både et grund- og udvidet kursus. Inden kurset tager instruktøren et webmøde, så alt bliver timet og tilrettelagt - og deltagere og instruktør får hilst på hinanden. Jeres emner kan inddrages i kurset.
Ring 4250 5040 og lad os finde en dato
Kurset holdes, når det passer i jeres kalender. Kom gerne med datoforslag. På den måde kan der komme skub i jeres projekter, og I behøver ikke vente unødigt på et kursus.
Kursus i Jeres virksomhed er nemmest
For alle parter er det nemmest at holde kurset i et mødelokale på jeres adresse. ZoomTek tilbyder også online kurser/fjernkurser eller kurser afholdt på et hotel. Kurser laves i hele Danmark.
Efter kurset kan du
Kursets giver en bred forståelse for optimal anvendelse af post og kalender. Outlook Kurset holdes i ønskede version. Kurset kan afholdes med eller uden integration til Teams og/eller SharePoint.
Det får du også......
Indhold af kurset i Microsoft Outlook Videregående
1 | Repetition fra grundkursus
- Kort repetition fra Outlook grundkurset
- Sende meddelelser
- Vedlægge bilag til meddelelser
- Læse, svare og videresende meddelelser
2 | Fremsendelse af mails
- Specielle funktioner i forbindelse med afsendelse
- Sende post ud af huset
- Adressekartotek
3 | Indstillinger på mails
- Autosignatur og distributionslister
- Give andre adgang til din post
- Læse andres post
- Lave egne oversigter
- Avanceret sortering og filtrering
4 | Udskrivning
- Udskrivning af mails og mapper
5 | Regler
- Autosortere mails med Regler
6 | Kalender
- Oprette / gentagne aftaler
- Indkalde andre til møde
- Kontaktpersoner
- Journalisering af opgaver
7 | Integration med Microsoft 365
- Integration med Teams
- Integration med SharePoint
8 | Remote
- Bruge Outlook fra en browser eller en smartphone
- Bruge Outlook som imap/pop3-klient
9 | Andet
- Noter
- RSS
- Fejlfinding
Kursus i andre mail klienter
Mange virksomheder benytter ‘alternative’ mailprogrammer. Ofte giver det lavere licensudgifter, men mange af disse programmer er mindst lige så gode som klassikeren Outlook. ZoomTek kan på forespørgsel køre kurser i Mozilla Thunderbird, Mailbird, MailSpring, eM client, Opera Mail, Sylpheed m.fl.
Kursusinstruktør:
LRS, PNT
Kurset er et formidlingskursus
ZoomTek Kurser
Kurset er udviklet 100% af ZoomTek og/eller af kursusafholder.Kursus hos Jer
Kurset kan køres på jeres adresse. Nemt og praktisk...I skal blot have et mødelokale og wifi.
Remote via video
Kolleger kan deltage remote via video. Så kan alle deltage, selv om I har afdelinger i hele landet eller udlandet. Kurser kan afholdes på engelsk.Praktisk information
Kontakt ZoomTek og lad os tage et webmøde
Du kan også udfylde kontaktformularen nedenfor.
Em Client, Mailbird, MailSpring, Microsoft, Microsoft 365, Mozilla Thunderbird, Opera Mail, Outlook, SharePoint, Spring, Sylpheed, Teams (and others) are either registered trademarks or trademarks in the United States and/or other countries. On this page you may find other trademarks and/or registered trademarks that belong to third parties and are the property of their respective owners. ZoomTek does’nt have an affiliation, endorsement, sponsorship, or approval with or by any of these companies and their respective trademarks. ZoomTek has developed all courses on this page. Read more about the use of trademarks on ZoomTek.dk