Få gratis hjælp af instruktøren efter kurset.
Hvornår gælder tilbuddet?
Tilbuddet gælder alle kurser afholdt af ZoomTek med Søren Anderson som instruktør. Tilbuddet gælder ikke for kurser afholdt af eksterne leverandører eller eksterne instruktører. Her gælder denne parts handelsbetingelser.
Hotline ud over pensum
ZoomTek tilbyder gratis hotline efter kursus til alle kursusdeltagere. Du kan ringe eller skrive til instruktøren helt gratis.
Spørgsmål uden for pensum er også velkomne
Spørgsmål uden for pensum vil normalt også høre inden under den gratis hotline. Spørgmål kan være noget konkret kode. Spørgsmål kan også være, hvordan man bør gribe et udviklingsprojekt an.
ZoomTek ringer som minimum til dig 1 og 4 måneder efter kursus
Selv om du ikke benytter den gratis hotline, så ringes der oftest til dig efter ca. 1 måned. Måske har du alligevel nogle løse ender. Denne service er en del af den gratis hotline.
GDPR
Ved at tilmelde dig Gratis Hotline, skal ZoomTek kende dit navn, firma, telefon og e-mail. Disse info indsamles i starten af kurset. Du skal sætte et “flueben”, hvor du giver samtykke til opbevaring af data i hele hotlinen’s levetid – altså på ubestemt tid. Læs detaljer om Privatlivspolitik her.
Læs endvidere betingelser for Gratis Hotline her: ZoomTek Forretningsbetingelser
Vær opmærksom på:
Formidlingskurser
Afholdes kurset af en ekstern konsulent/firma (alle andre end Søren Anderson) er der tale om et Formidlingskursus. Her gælder Gratis Hotline ikke.
Spørg gerne løs
Gratis hotline gives inden for rimelighedens grænser. Siden 2002 er en kunde ikke blevet afvist.
Du kan oftest få svar inden for et par dage
Spørgsmål besvares hurtigst muligt. Oftest bliver spørgsmålene besvaret efterfølgende hverdag.
Enkle og generiske spørgsmål
Spørgsmål bedes være enkle og generiske og dækker ikke over specielle konfigurationer. ZoomTek kan ikke garantere, at alle spørgsmål kan besvares.
Gratis Hotline tilbydes efter alle kurser solgt til fuld pris – og faktureret direkte fra ZoomTek (ikke gennem forhandler).