Gratis hotline efter kursus

Helt unikt i branchen tilbyder ZoomTek gratis og fri support efter kurset, og du er velkommen til at stille spørgsmål uden for pensum…

Få gratis hjælp af instruktøren efter kurset.

Hvornår gælder tilbuddet?

Tilbuddet gælder kun kurser afholdt af ZoomTek med Søren Anderson som instruktør. Tilbuddet gælder ikke for kurser afholdt af eksterne levenrandører eller eksterne instruktører. Her gælder denne parts handelsbetingelser.

Hotline ud over pensum

ZoomTek tilbyder gratis hotline efter kursus til alle kursusdeltagere. Du kan ringe eller skrive til instruktøren helt gratis.

Spørgsmål uden for pensum er også velkomne

Spørgsmål uden for pensum vil normalt også høre inden under den gratis hotline. Spørgmål kan være noget konkret kode. Spørgsmål kan også være, hvordan man bør gribe et udviklingsprojekt an.

ZoomTek ringer som minimum til dig 1 og 4 måneder efter kursus

Selv om du ikke benytter den gratis hotline, så ringes der oftest til dig efter ca. 1 måned. Måske har du alligevel nogle løse ender. Denne service er en del af den gratis hotline.

GDPR

Ved at tilmelde dig Gratis Hotline, skal ZoomTek kende dit navn, firma, telefon og e-mail. Disse info indsamles i starten af kurset. Du skal sætte et “flueben”, hvor du giver samtykke til opbevaring af data i hele hotlinen’s levetid – altså på ubestemt tid. Læs detaljer om Privatlivspolitik her.

Læs endvidere betingelser for Gratis Hotline her: ZoomTek Forretningsbetingelser

Klik for at læse mere om, hvad du får før, under og efter kurset.

Indholdet på denne side gælder kun for kurser afholdt direkte af ZoomTek og ikke for formidlede kurser.

Vær opmærksom på:

Formidlingskurser

Afholdes kurset af en ekstern konsulent/firma (alle andre end Søren Anderson) er der tale om et Formidlingskursus. Her gælder Gratis Hotline ikke.

Inden for rimelighedens grænser

Gratis hotline gives inden for rimelighedens grænser. Siden 2002 er en kunde ikke blevet afvist – og begge parter ved jo godt, hvad rimelighedens grænser dækker over. ZoomTek kan naturligvis ikke supportere en serverpark eller udvikle et nyt intranet inden for den gratis hotline.

Du kan ikke forvente et øjeblikkeligt svar

Instruktøren sidder ikke på telefonen hele tiden. På samme måde gives der ikke garanti for svar inden for en bestemt tid. Spørgsmål besvares hurtigst muligt. Oftest bliver spørgsmålene besvaret efterfølgende hverdag.

Enkle og generiske spørgsmål

Spørgsmål bedes være enkle og generiske. Hotlinen inkluderer ikke redegørelse for en 300 siders logfil og dens fejl. Hotlinen kan heller ikke hjælpe dig med, hvorfor Visual Studio 2021 ikke kører på en Windows 98.

Skal en speciel konfiguration supporteres, kan jeres skærme eventuelt overtages. Det forventes, at du har søgt hjælp på diverse hjemmesider og fora på internettet.

ZoomTek kan ikke garantere, at alle spørgsmål kan besvares. Alle it-folk ved, at nogle ting simpelt hen ikke kan lade sig gøre inden for rimelighedens grænser. ZoomTek forbeholder sig ret til at afvise et spørgsmål.

Gratis Hotline tilbydes efter alle kurser solgt til fuld pris – og faktureret direkte fra ZoomTek (ikke gennem forhandler).