Klik for at læse mere om, hvad du får før, under og efter kurset.
Indholdet på denne side gælder kun for kurser afholdt direkte af ZoomTek og ikke for formidlede kurser.
Indlæringen fortsætter efter kurset
Når kurset er slut, hjælper instruktøren dig gerne videre med din indlæring. Derfor har du og dine kolleger mulighed for at have kontakt med instruktøren efter kurset. Helt konkret udmønter det sig i faglig sparring, opsamling på kurset og hjælp til at komme videre med dine projekter.
Hvornår gælder disse services?
Gratis Hotline, Webinar, afholdelsesgaranti m.v. gælder for alle ZoomTek kurser afholdt af Søren Anderson til fuld pris. Tiltagene gælder ikke for formidlede kurser eller kurser afholdt af eksterne kursusleverandører eller eksterne instruktører.
Gratis Hotline efter kursus
Undersøgelser viser, at opfølgning efter kursus øger indlæring og giver højere effektivitet og bedre bundlinje. Arbejdsgange forbedres mærkbart med en livline. Derfor tilbydes Gratis hotline efter kursus.
Webinar til opfølgning
Cirka én måned efter kurset tilbydes deltagerne et webinar. Med en fjernopkobling og en projektor hos jer, kan webinaret benyttes til uddybning, spørgetime, repetition m.m.
Tilfredshedsgaranti
ZoomTek garanterer kvaliteten af kurser. Eventuelt løse ender fra kurset besvares efter kursus. Som del af Tilfredshedsgarantien udsendes faktura ved bestilling af kurset, men betalingsdatoen er først dagen efter kurset.
Konklusion: Du får langt mere end på traditionelle kurser
Indlæring på et kursus skal holdes ved lige. Efteruddannelse hos ZoomTek giver et stort kompetenceløft, fordi du har mulighed for at kontakte instruktøren efter kurset. Ikke nok med det: ZoomTek kontakter dig aktivt efter kurset og tilbyder dig gratis webinar. Der spørges ind til, om du har spørgsmål eller udfordringer i dine arbejdsopgaver.
Gælder ikke for kurser, hvor ZoomTek er formidler
Afholdes kurset af en ekstern kursusleverandør, hvor ZoomTek er formidler, gælder denne leverandørs betingelser for kurset.