Indsatspunkter efter kursus
Hvornår gælder disse services?
Gratis Hotline, Webinar, afholdelsesgaranti m.v. gælder for alle ZoomTek kurser afholdt af Søren Anderson til fuld pris. Tiltagene gælder ikke for formidlede kurser eller kurser afholdt af eksterne kursusleverandører eller eksterne instruktører.
Udvidet, Gratis Hotline efter kursus
Undersøgelser viser, at opfølgning efter kursus øger indlæring og giver højere effektivitet og bedre bundlinje. Arbejdsgange forbedres mærkbart med en livline. Instruktøren kan overtage din skærm eller optage video med løsning.
Webinar til opfølgning
Ca. 1 måned efter kurset tilbydes deltagerne et webinar. En fjernopkobling kastes op på en projektor hos jer. Webinar kan benyttes til uddybning, spørgetime, repetition m.m.
Tilfredshedsgaranti
ZoomTek garanterer kvaliteten af kurser. Evt. løse ender fra kurset besvares efter kursus. Som del af Tilfredshedsgarantien udsendes faktura ved bestilling af kurset, men betalingsdatoen er først dagen efter kurset.
Konklusion: Du får langt mere end på traditionelle kurser
Indlæring på et kursus skal holdes ved lige. Efteruddannelse hos ZoomTek giver et stort kompetenceløft, fordi du har mulighed for at kontakte instruktøren efter kurset. Ikke nok med det: ZoomTek kontakter dig aktivt efter kurset og tilbyder dig gratis webinar – og spørger ind til, om du har spørgsmål eller udfordringer i dine arbejdsopgaver.
Gælder ikke for kurser, hvor ZoomTek er formidler
Afholdes kurset af en ekstern kursusleverandør, hvor ZoomTek er formidler, gælder denne leverandørs betingelser for kurset.