Velkommen som Instruktør i ZoomTek

Som kursusleverandør (kursushus, instruktør eller freelancer – herefter ‘KL’) gælder nedenstående med mindre andet er aftalt skriftligt…

Kursusafholdelse

  • KL aftaler kursusdato, pensum, version, praktiske ting m.m. med kunden før kurset.
  • Kursustid: 9:00-15:30. Første dag fra kl. 8:00 for opsæt af pc, wifi, projektor m.m.
  • Medbring selv udstyr med licenser samt kursusmaterialer. Dit udstyr må ikke kobles til kundens systemer – undtagen gæste-wifi. Du må ikke undervise på kundens driftsystem.
  • Kunden sørger for: kursuslokale (inkl. wifi, whiteboard, projektor, wifi), forplejning, kursistmaskiner, hvis kurset holdes hos kunden.

fakturering ansvar

fakturering ansvar forpligtelser

Priser og GDPR

Priser er ekskl. moms og må ikke oplyses til slutkunden. Prisen dækker alt herunder KL’s forberedelse, kørsel, evt. overnatning, kursusmaterialer, kommunikation med Slutkunden før kursus, opsæt af lokale første kursusdag (1 time) m.m. ZoomTek må udveksle kontaktinformationer mellem parter.

Faktura og betaling

Fakturering (nuværende og fremtidig) til Slutkunden sker gennem ZoomTek. Efter Slutkundens godkendelse af det afholdte kursus, kan KL sende faktura ZoomTek, som betaler til KL, når betaling er modtaget fra Slutkunde. Hvis Slutkunden ikke kan/vil betale til ZoomTek, skal ZoomTek ikke betale til KL. KL har cvr-nummer.

ZoomTek er blot formidler

ZoomTek er blot formidler. Alt omkring kurset, inkl. evt. tvister, erstatningskrav, aftalebrud m.m. er mellem Slutkunde og KL. De 2 parter er selv ansvarlige for GDPR, licenser, ophavsret, transport, COVID-restriktioner samt alle aktiviteter hos, med og for Slutkunden. KL skal have erhvervsforsikring.