| 3 dage | Afholdes i hele Danmark | Firmakursus | Online-kursus | Åbent kursus |
Målgruppe
Kurset henvender sig til nuværende eller kommende supportere i en helpdesk-funktion. Målgruppen kan også være superbrugere, der skal hjælpe andre brugere.
Forudsætninger
Kurset forudsætter brugerviden og interesse for helpdesk-support. Det er en fordel, hvis kursisten har erfaring med support af andre systemer og/eller interesse for at gå bag om systemer og lave problemløsning
Grundkursus og Udvidet kursus
Kursusbeskrivelsen nedenfor kan ændres og tilrettelægges både opad og nedad i niveau. Derfor tilbydes både et grund- og udvidet kursus. Inden kurset tager instruktøren et webmøde, så alt bliver timet og tilrettelagt - og deltagere og instruktør får hilst på hinanden. Jeres emner kan inddrages i kurset.
Kursus i Jeres virksomhed er nemmest
For alle parter er det nemmest at holde kurset i et mødelokale på jeres adresse. ZoomTek tilbyder også online kurser/fjernkurser eller kurser afholdt på et hotel. Kurser laves i hele Danmark.
Få rabat med klippekort
Du kan få rabat, hvis du bestiller et kursusklippekort. Klippekortet kan bruges af alle medarbejdere.
Ring 4250 5040 og lad os finde en dato
Kurset holdes, når det passer i jeres kalender. Kom gerne med datoforslag. På den måde kan der komme skub i jeres projekter, og I behøver ikke vente unødigt på et kursus.
Efter kurset kan du:
Supportere HCL Notes brugere, både hvad angår dagligdags problemer, men også mere avancerede problemstillinger. Kurset klæder dig på til at håndtere opsætning, support og almindelige brugerproblemer.
Det får du også......
Indhold af kurset i HCL Notes Helpdesk for supportere
1 | Administatorklienten
- Gennemgang af administratorklienten: Faneblade, menuer og muligheder
- Rollefordeling mellem administratorer, helpdesksupportere og brugere
2 | HCL Notes-klienten
- Installering og opsætning af klienter
- Opsætning af HCL Notes-klient
- Gennemgang af notes.ini
- Genoprettelse af klienter
3 | Brugerhåndtering
- Svar på de mest almindelige spørgsmål fra brugere
- Support af brugere med remote notes-klienter
- Address Book
4 | Avancerede emner
- Brugerpolicies
- Gennemgang af sikkerhed i HCL Notes, herunder id-filer
- Avancerede superbrugerfunktioner og indstillinger på disse
5 | Sikkerhed og certifikater
- Brug af administratorklienten til registrering, recertificering og rename af brugere
6 | Avancerede emner
- Gennemgang af HCL Domino infrastruktur – herunder servere, domains, organisationer, sikkerhed, tasks m.m.
- Administrationsproces
- Replikering
- Mailopsætning
Kurser efter K2713 HCL Notes Helpdesk for supportere
Kursusinstruktør:
Søren Anderson
ZoomTek Kurser
Kurset er udviklet 100% af ZoomTek og/eller af kursusafholder.
Kursus hos Jer
Kurset kan køres på jeres adresse. Nemt og praktisk...
I skal blot have et mødelokale og wifi.
Remote via video
Kolleger kan deltage remote via video. Så kan alle deltage, selv om I har afdelinger i hele landet eller udlandet. Kurser kan afholdes på engelsk.
Praktisk information
Er du stadig i tvivl om kursusvalg? Lad os tage et uforpligtende webmøde
Kontakt ZoomTek på telefon 4250 5040 eller info@zoomtek.dk.Telefonen er åben alle hverdage mellem kl. 8-17. Webmøder kan også aftales om aftenen.
Du kan også udfylde kontaktformularen nedenfor.
Domino®, HCL® (and others) are either registered trademarks or trademarks in the United States and/or other countries. On this page you may find other trademarks and/or registered trademarks that belong to third parties and are the property of their respective owners. ZoomTek does’nt have an affiliation, endorsement, sponsorship, or approval with or by any of these companies and their respective trademarks. ZoomTek has developed all courses on this website or passes the courses on to an external course provider. Read more about the use of trademarks on ZoomTek.dk