| 1 dag | Afholdes i hele Danmark |
Målgruppe
Kurset henvender sig til nye brugere på SharePoint (både Online og on-premise). Har du brugt SharePoint i noget tid, men føler ikke rigtig, at du har været i dybden med programmet, så er dette kursus også for dig.
Forudsætninger for kurset
Der er ingen specielle forudsætninger for dette kursus. Kurset er et absolut begynderkursus. klik her for at se overblik over øvrige SharePoint kurser
Grundkursus og Udvidet kursus
Kursusbeskrivelsen nedenfor kan ændres og tilrettelægges både opad og nedad i niveau. Derfor tilbydes både et grund- og udvidet kursus. Inden kurset tager instruktøren et webmøde, så alt bliver timet og tilrettelagt - og deltagere og instruktør får hilst på hinanden. Jeres emner kan inddrages i kurset.
Ring 4250 5040 og lad os finde en dato
Kurset holdes, når det passer i jeres kalender. Kom gerne med datoforslag. På den måde kan der komme skub i jeres projekter, og I behøver ikke vente unødigt på et kursus.
Kursus i Jeres virksomhed er nemmest
For alle parter er det nemmest at holde kurset i et mødelokale på jeres adresse. ZoomTek tilbyder også online kurser/fjernkurser eller kurser afholdt på et hotel. Kurser laves i hele Danmark.
Efter kurset kan du
Du kan benytte virksomhedens SharePoint intranet. Du kan arbejde med apps herunder indsætte og finde data.
Du kan benytte Microsoft Office og Teams sammen med SharePoint, og du vil have overblik over de øvrige Microsoft 365 programmers indflydelse på SharePoint.
Endvidere får du godt styr på menuer, navigation og avancerede søgemuligheder.
Det får du også......
Indhold af kurset i SharePoint Bruger Grundlæggende
1 | Introduktion til SharePoint
- Hvad er SharePoint: Gør uoverskuelige data til nyttig information
- Grundlæggende navigering i SharePoint
- Find rundt i SharePoint. Hvor kan jeg finde hvad?
- Logge på og logge af
- Top Menu og Hurtig Start
2 | Søgning i SharePoint
- Søgning
3 | Webdele
- Brug af mest anvendte webdele
- Opgaver til workflows
4 | Biblioteker, lister og apps
- Brug af biblioteker
- Brug af lister
- Finde og benytte lister. Herunder læse, redigere, tilføje og slette information
- Benytte biblioteker. Herunder indsætte og redigere dokumenter, regneark m.m.
5 | Sites og Skabeloner
- Arbejde med undersøgelser og diskussioner
- Arbejde med blogindlæg
- Oprette firma-wikipedia
- Brug af arbejdsområder (workspaces)
6 | Andre muligheder
- Brug af MySite
7 | Integration med Microsoft 365
- Integration med Microsoft Outlook, Word og Excel
- Integration med Microsoft Teams
8 | Avanceret brug af biblioteker
- Tjekke indhold ind og ud (reservere indhold, så andre ikke ændrer det samtidig med dig)
- Versionsstyring
- Benytte alarmer
Kursusinstruktør:
JOH, PNT
Kurset er et formidlingskursus
ZoomTek Kurser
Kurset er udviklet 100% af ZoomTek og/eller af kursusafholder.Kursus hos Jer
Kurset kan køres på jeres adresse. Nemt og praktisk...I skal blot have et mødelokale og wifi.
Remote via video
Kolleger kan deltage remote via video. Så kan alle deltage, selv om I har afdelinger i hele landet eller udlandet. Kurser kan afholdes på engelsk.Praktisk information
Kontakt ZoomTek og lad os tage et webmøde
Du kan også udfylde kontaktformularen nedenfor.
Excel, Microsoft, Microsoft 365, Microsoft Office, Outlook, SharePoint, Teams, Word (and others) are either registered trademarks or trademarks in the United States and/or other countries. On this page you may find other trademarks and/or registered trademarks that belong to third parties and are the property of their respective owners. ZoomTek does’nt have an affiliation, endorsement, sponsorship, or approval with or by any of these companies and their respective trademarks. ZoomTek has developed all courses on this page. Read more about the use of trademarks on ZoomTek.dk