K7515 SharePoint Brugerkursus Grundlæggende

Optimér hverdagen og gør kommunikationen i virksomheden bedre. Kurset lærer brugere at udnytte SharePoint optimalt i samarbejde med øvrige Microsoft 365 programmer…

| 1 dag | Afholdes i hele Danmark |

Målgruppe

Kurset henvender sig til nye brugere på SharePoint (både Online og on-premise). Har du brugt SharePoint i noget tid, men føler ikke rigtig, at du har været i dybden med programmet, så er dette kursus også for dig.

Forudsætninger for kurset

Der er ingen specielle forudsætninger for dette kursus. Kurset er et absolut begynderkursus. klik her for at se overblik over øvrige SharePoint kurser

Fold ud

Grundkursus og Udvidet kursus

Kursusbeskrivelsen nedenfor kan ændres og tilrettelægges både opad og nedad i niveau. Derfor tilbydes både et grund- og udvidet kursus. Inden kurset tager instruktøren et webmøde, så alt bliver timet og tilrettelagt - og deltagere og instruktør får hilst på hinanden. Jeres emner kan inddrages i kurset.

Efter kurset kan du

Du kan benytte virksomhedens SharePoint intranet. Du kan arbejde med apps herunder indsætte og finde data.

Du kan benytte Microsoft Office og Teams sammen med SharePoint, og du vil have overblik over de øvrige Microsoft 365 programmers indflydelse på SharePoint.

Endvidere får du godt styr på menuer, navigation og avancerede søgemuligheder.

Indhold af SharePoint Bruger Grundlæggende kurset

1 | Introduktion til SharePoint

  • Hvad er SharePoint: Gør uoverskuelige data til nyttig information
  • Grundlæggende navigering i SharePoint
  • Find rundt i SharePoint. Hvor kan jeg finde hvad?
  • Logge på og logge af
  • Top Menu og Hurtig Start

2 | Søgning i SharePoint

  • Søgning

3 | Webdele

  • Brug af mest anvendte webdele
  • Opgaver til workflows

4 | Biblioteker, lister og apps

  • Brug af biblioteker
  • Brug af lister
  • Finde og benytte lister. Herunder læse, redigere, tilføje og slette information
  • Benytte biblioteker. Herunder indsætte og redigere dokumenter, regneark m.m.

5 | Sites og Skabeloner

  • Arbejde med undersøgelser og diskussioner
  • Arbejde med blogindlæg
  • Oprette firma-wikipedia
  • Brug af arbejdsområder (workspaces)

6 | Andre muligheder

  • Brug af MySite

7 | Integration med Microsoft 365

  • Integration med Microsoft Outlook, Word og Excel
  • Integration med Microsoft Teams

8 | Avanceret brug af biblioteker

  • Tjekke indhold ind og ud (reservere indhold, så andre ikke ændrer det samtidig med dig)
  • Versionsstyring
  • Benytte alarmer

ZoomTek Kurser

Kurset er udviklet 100% af ZoomTek og/eller af kursusafholder.

Kursus hos Jer

Kurset kan køres på jeres adresse. Nemt og praktisk...

I skal blot have et mødelokale og wifi.

Remote via video

Kolleger kan deltage remote via video. Så kan alle deltage, selv om I har afdelinger i hele landet eller udlandet. Kurser kan afholdes på engelsk.

Praktisk Information

Hvem har udviklet kurserne på denne side?

Kurser på denne side er udviklet eller formidlet af ZoomTek. ZoomTek har ikke 'an affiliation, endorsement, sponsorship, or approval' med Apple®, Adobe®, Microsoft®, IBM®, Github® og andre - og deres respektive varemærker. Læs mere om brug af varemærker på ZoomTek.dk her. ZoomTek alene eller de partnere, ZoomTek formidler kurser til, står bag kurserne.

Hvordan bestilles et kursus?

Du kan udfylde formularen nederst på siden. Du kan også ringe på telefon 4250 5040 eller skrive en e-mail til info@zoomtek.dk

Hvordan finder jeg prisen på kurset?

Kursusprisen afhænger af antal deltagere og kursussted. Kontakt ZoomTek på telefon 4250 5040. Så kan vi ofte give dig en pris med det samme.

Hvornår afholdes kurset?

Kursusdatoen aftales med kursisterne. Er I blot 2-3 deltagere, kan vi køre et lukket virksomhedskursus. Datoen placeres, når det passer ind i Jeres kalender.

Få et skræddersyet kursus

Kursusbeskrivelserne på ZoomTek.dk er vejledende. For et lukket firmakursus vil kurser altid blive skræddersyet gennem dialog med instruktøren. Kurset kan skræddersyes inden for instruktørens vidensområde. For åbne kurser har du mulighed for at tale med instruktøren før kurset.

Kontakt ZoomTek og lad os tage et webmøde

Kontakt ZoomTek på telefon 4250 5040 eller info@zoomtek.dk. Telefonen er åben alle hverdage mellem kl. 8-17. Webmøder kan også aftales om aftenen.

Du kan også udfylde kontaktformularen nedenfor.

Excel, Microsoft, Microsoft 365, Microsoft Office, Outlook, SharePoint, Teams, Word (and others) are either registered trademarks or trademarks in the United States and/or other countries. On this page you may find other trademarks and/or registered trademarks that belong to third parties and are the property of their respective owners. ZoomTek does’nt have an affiliation, endorsement, sponsorship, or approval with or by any of these companies and their respective trademarks. ZoomTek has developed all courses on this page. Read more about the use of trademarks on ZoomTek.dk